تست دستگاه لیزر چیست؟

تست A/B ( یا آزمون A/B ) به شما کمک می نماید تا شایسته ترین رابط و تجربه کاربری دستگاه لیزر را برای وب‌سایت یا این که نرم افزار خود انتخاب نمایید . در واقعیت , در آزمایش A/B شما تلاش می کنید با آشنایی کردار مخاطب , بهترین تجربه کاربری را به وی ارائه دهید . مطمئن باشید در دنیای دیجیتال مارکتینگ , ارائه تجربه کاربری دستگاه لیزر برنده در معنای فروش و فیض طولانی تر است .

آزمایش A/B ( که با عنوان‌های Spliting ایران روتک و Bucket Listing هم شناخته میگردد ) روشی است که با آن می توانید دو نسخه دستگاه لیزر از یک وب‌سایت یا این که نرم افزار را با یکدیگر مقایسه کنید . ممکن است بپرسید چرا؟ برای آنکه بدانید کدام یک از نسخه‌ها سعی بهتری دارند .
مواقعی که می‌توان با آزمایش A/B آزمایش کرد

احتمالا بتوان ذکر کرد کلیه متغیرهای جانور در یک برگه یا این که اپلیکیشن را با آزمایش A/B تست کرد . دستگاه لیزر به عبارت دیگر , هر بخشی از سایت دستگاه لیزر که بر روی کردار استفاده کننده تاثیر بگذارد از طریق تست A/B قابل سنجش است . از رایج‌ترین مورد ها تست شده می‌توان به فهرست تحت اشاره کرد :

عنوان برگه
تحت تیترها

پاراگراف توضیحات
ایده ها مشتریان دستگاه لیزر
متن دکمه فراخوان به عمل
دکمه فراخوان به کار
لینک‌ها
تصاویر
محتوای موجود در کاغذ
دکمه‌های مرتبط با شبکه‌های اجتماعی
ریپرتازهای خبری در رسانه‌های گوناگون
گواهینامه‌ها و افتخارات

تست A/B برای پیشنهادات شگفت‌انگیز و تخفیف‌ها نیز میتواند دستگاه لیزر مفید و مفید باشد . نکته حائض اهمیت این است که حتماً اعتنا نمایید یک بازدیدکننده‌ی معلوم همواره به یک نسخه‌ی ثابت ساماندهی شود .

به عنوان مثال در شرایطی‌که شما در درحال حاضر تست سفارش هدیه‌ی بدون پول در وضعیت A و ارائه کوپن تخفیف دستگاه لیزر در موقعیت B می باشید , دقت فرمایید که بازدیدکنندگانی که به نسخه‌ی A هدایت می گردند در دفعات بعدی مراجعه به وب سایت , گشوده هم به همان نسخه‌ی A ساماندهی شوند . این زمینه در رابطه نسخه B هم صحت مینماید . در حالتی که به‌این نکته دقت نکنید ممکن است سبب ساز تولید بی‌اعتمادی دستگاه لیزر در بازدیدکنندگان گردید .
بازه‌ی زمانی انجام تست A/B

آزمایش A/B یک پروژه , بر اساس بازه‌ی وقتی مشخص و از پیش‌تعیین‌شده انجام نمی شود , بلکه بسته به مقدار ترافیک ورودی سایت و گونه متغیر مورد نظر , احتمال دارد بین چند روز تا چند هفته دوره نیاز داشته باشد . لازم به ذکر است که در برخی مورد ها چهت نیل به دقیق‌ترین نتایج , اضطراری است آزمایش فقط یک توشه اجرا شود .

برای رسیدن به نتایج ظریف , حتمی است حداقل تعداد مشخصی از بازدیدکنندگان مورد بررسی قرار بگیرند . اختصاص زمان ناکافی برای یک تست قادر است منجر شود که تعداد گروه بازدیدکنندگان به حد کافی نرسند . همچنین , چنانچه بازه‌ی هنگامی اجرای آزمایش طولانی باشد احتمالا سبب ساز به دخالت متغیرهایی شود که مد نظر ما نیستند و در غایت , نتیجه‌ی آزمایش از این متغیرها تاثیر بگیرد . پس تعیین فرصت مطلوب برای اجرای هر آزمایش اهمیت داراست و می بایست به توجه رقم بخورد .
حتما بخوانید : ویدیو : چطور می توانید یک ایده را رواج داده و همه‌گیر کنید؟

با توجه به تاثیر اثرگذار آزمایش A/B می‌توان اعلام کرد اختصاص تعدادی هفته زمانه به اجرای یک تست درست کاملاً معقول و منطقی به لحاظ میرسد . اما باید خاطرنشان کرد در مواقعی که فقط می‌خواهیم یک متغیر از وبسایت را ارزیابی کنیم , تست A/B می‌تواند طی چند روز صورت پذیرد .